Ši personalo valdymo sistema skirta personalo atrankų / tarpininkavimo paslaugas teikiančioms agentūroms. Sistema leidžia valdyti ar atlikti darbo procesų optimizavimus, o suformuota CV ir klausimyno forma – greitai identifikuoti ir įvertinti kandidatą. Siekiant efektyviau išnaudoti žmoniškuosius resursus ir išvengti klaidų sistema padeda tvarkyti ir kaupti dokumentus bei autmatizuoja procesus. Sukurtas CRM modulis suteikia agentūros galimybę valdyti savo klientus ir projektus. Sukurti darbuotojų priskyrimo ir valdymo projekte funkcionalumai. Taip pat galimybę suformuoti ataskaitas apie kiekvieną klientą, ar darbuotoją. Sistema taip pat turi darbo pozicijų modulį kurio pagalba, agentai gali planuoti ir pasiskirstyti darbus, priskirti kiekvienai pozicijai kandidatus ir juos vertinti pagal agentūros nostatytus kriterijus.
Atlikti darbai
- Sukurtas dizainas
- Atliktas programavimas
Nuoroda: seanor.eu