Apie klientą
„Propasta“ – tai profesionalių konditerijos žaliavų tiekėjas, siūlantis aukštos kokybės produktus tiek mėgėjams, tiek konditerijos meistrams. Įmonė specializuojasi riešutų pastų, pieno miltelių, konditerinių ingredientų ir dekoravimo priemonių tiekime. „Propasta“ išsiskiria kruopščiai atrinkta produkcija, skaidrumu ir patikimumu, o jos misija – suteikti klientams kokybiškas žaliavas, kuriomis būtų lengva ir patikima kurti tiek kasdienius, tiek profesionalius desertus.
Projekto tikslai
„Propasta“ komanda kreipėsi į mus siekdama atnaujinti savo internetinę parduotuvę ir sustiprinti prekės ženklo skaitmeninį įvaizdį. Tikslas buvo sukurti minimalistinį, modernų ir vizualiai švarų dizainą, kuris aiškiai perteiktų produktų kokybę bei sukurtų patogią pirkimo patirtį. Svarbiausias projekto siekis – sukurti lengvai naviguojamą, estetišką ir greitai veikiančią sistemą, leidžiančią vartotojams greitai rasti reikiamas žaliavas, produktų informaciją ir patogiai atlikti pirkimą.
Mūsų sprendimai
- Sukūrėme minimalistinio, modernaus dizaino koncepciją, atspindinčią „Propasta“ vizualinę estetiką;
- Įgyvendinome visą techninę svetainės struktūrą ir atlikome programavimą;
- Optimizavome platformą sklandžiam naudojimui visuose įrenginiuose – nuo kompiuterių iki telefonų;
- Integravome turinio valdymo sistemą, leidžiančią klientui savarankiškai valdyti produktus ir informaciją;
- Parengėme švarią, intuityvią navigaciją, supaprastinančią katalogo peržiūrą ir pirkėjo kelią.



Įgyvendinimas
Projektui naudojome modernias programavimo technologijas, sukurdami lengvai plečiamą architektūrą ir užtikrindami aukštą svetainės veikimo spartą. Mūsų komanda pasirūpino, kad dizaino sprendimai būtų tiksliai perkelti į techninį įgyvendinimą, o turinio valdymas – maksimaliai paprastas „Propasta“ komandai. Atlikus kokybinį testavimą, platforma buvo sėkmingai paleista ir perduota klientui naudoti.
Rezultatai
- Sukurta minimalistinė, moderni ir vizualiai išgryninta sistema, aiškiai atspindinti prekės ženklo vertybes;
- Pagerinta vartotojo patirtis – klientai gali greitai rasti produktus ir reikiamą informaciją;
- Sustiprintas „Propasta“ įvaizdis skaitmeninėje erdvėje;
- Sukurtas patikimas techninis pagrindas būsimoms plėtrai ir integracijoms;
- Svetainė tapo reprezentatyvia erdve, padedančia prekės ženklui efektyviai komunikuoti su auditorija.
Naudotos technologijos
WordPress + WooCommerce
Figma (UX/UI dizainui)
HTML5 / CSS3 / JS
SEO bei Analytics įskiepių integracija
Google Tag Manager
Atsargų ir siuntimo moduliai
Nuoroda: Propasta.lt




